woensdag 26 december 2012

DIY Cupcake Lights

 http://ohhappyday.com/wp-content/uploads/2012/05/flowers7.jpg
Hier een leuke DIY voor superschattige cupcake lichtjes. Eigenlijk cupcakevormpjes lichtjes. Want je kunt daarmee supersimpel deze cute lichtjes maken. Ik heb het zelf ook geprobeerd. Het was echt heel easy om te maken. En het resultaat is geweldig. good luck!

 Wat je nodig hebt:
   - cupcakevormpjes natuurlijk
   - kerstllichtjes
   - een schaar
   - en eventueel een mesje<--hoeft niet perse

STEP 1: Hierboven manieren om de bloemetjes te maken en eventueel ook de bladeren. Je vouwt de cupcakevormpjes dus eigenlijk gewoon een paar keer dubbel en je bedenkt zelf een patroon.

STEP 2: Maak met het mesje (of de schaar) een kleine X in het midden van het vormpje.
STEP 3: En druk het lampje door de X
STEP 4: En klaar.



bron: ohhappyday.com
                                                     

4 opmerkingen:

  1. Wauw, echt supermooi gemaakt! Heel erg leuk voor de lente/zomer!

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er echt ontzettend leuk uit!

    liefs,
    http://annikafotografie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anna,
    Super leuk die cupcake lampjes, ik ga ze ook proberen te maken. Wat jammer dat er niet meer op je blog staat, want je hebt leuke ideeën. Heb je een nieuwe blog?
    Groeten Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en ik heb een link naar deze tutorial gezet vanaf mijn blog. Ik hoop dat je dat niet erg vindt.

      Verwijderen